مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 شهریور 1394 ساعت 14:252015-09-11سياسي

خطیب نماز جمعه شهرکرد: نفوذ به ایران رویای دست نیافتنی دشمنان


نماینده ولی فقیه درچهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد استقبال گسترده مردم این استان برای دیدار با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را ستود و گفت: اشتیاق اقشار مختلف به ویژه مردم چهارمحال وبختیاری برای دیدار با رهبر انقلاب اسلامی درتاریخ این استان بی نظیر است .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در نشست با مردم استان چهار محال وبختیاری گفت:ایشان جنایات صهیونیست ها در منطقه را زمینه ساز نابودی این رژیم جعلی دانستند.

وی با تشریح ابعاد دیگر سخنان مقام معظم رهبری افزود: حضرت ایت الله خامنه ای بررسی دقیق جزییات برجام را خواستار شدند و گفتند: توافق هسته ای نباید زمینه نفوذ دشمنان به ایران اسلامی را فراهم کند .

امام جمعه شهرکرد نفوذ دشمنان به ایران اسلامی را ،رویایی دست نیافتنی دانست و گفت: البته مقام معظم رهبری همواره بر هوشیاری بیشتر مسئولان نسبت به توطئه های دشمنان علیه کشورمان به وِیژه پس از تدوین برنامه جامع اقدام مشترک تاکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: مقام معظم رهبری ، نقش آفرینی جوانان در اداره امور سیاسی ، اقتصادی، علمی و فرهنگی را ضرورت اصلی کشور برشمردند وازمسئولان خواستند برای پیشبرد اهداف کشور به جوانان متعهد و متدین ایران اسلامی میدان دهند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب نماز جمعه شهرکرد: نفوذ به ایران رویای دست نیافتنی دشمنان

خطیب نماز جمعه شهرکرد: نفوذ به ایران رویای دست نیافتنی دشمنان