مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 شهریور 1394 ساعت 08:562015-09-12سياسي

قاضی ویژه رسیدگی به جرائم انتخابات در کرمان مشخص شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، محمدعلی سلیمانی را به عنوان قاضی ویژه رسیدگی به جرائم انتخابات در استان کرمان تعیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری صبح امروز در نشست هفتگی قضات دادسرای عمومی و انقلاب اظهار داشت: قاضی ویژه انتخابات بایستی پایش دقیقی پیرامون جرائم انتخاباتی انجام دهد و نباید کوچکترین تحرکی که به امنیت روانی جامعه در مقوله انتخابات خدشه وارد می کند از نگاهش دور بماند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از تدوین منشور اخلاق انتخاباتی در استان خبر داد و بیان کرد: در راستای مصوبات شورای تامین استان این منشور حاوی دغدغه های نظارتی و تبیین الزامات قانونی با محوریت استانداری کرمان تهیه شده و بخش مربوط به الزامات قانونی نیز توسط دادسرای کرمان تدوین و در منشور جانمایی شده است.

دادخدا سالاری ضمن تشریح بخشنامه ابلاغی ریاست معظم قوه قضاییه در مورد تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی عنوان کرد: شور سیاسی و احساس مسئولیت حاکم بر آحاد جامعه نوید بخش انتخاباتی با حضور حداکثری است و ضرورت دارد همه دستگاه های نظارتی برای صیانت از آراء مردم پیش بینی های لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی ویژه رسیدگی به جرائم انتخابات در کرمان مشخص شد

قاضی ویژه رسیدگی به جرائم انتخابات در کرمان مشخص شد