مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 شهریور 1394 ساعت 13:462015-09-12حوادث

سرقت نیم میلیاردی محموله تلفن همراه با کلاشینکف


سه سارق مسلح پاترول سوار با زور و تهدید به شلیک، محموله نیم میلیارد تومانی گوشی تلفن همراه را در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) به تهران سرقت کردند.

- "، روز چهارم مرداد ماه، زن و شوهری با مراجعه به کلانتری 170 کهریزک به مأموران اعلام کردند که سرنشیان یک دستگاه خودرو شاسی بلند اقدام به سرقت مسلحانه از آنها کرده و با تهدید اسلحه جنگی کلاش، ضمن تیراندازی چند تیر هوایی، چمدانهای آنها که حاوی ده ها گوشی تلفن همراه به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان بوده است را به سرقت برده اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت مسلحانه و به دستور دادرس شعبه 102 دادگاه بخش فشافویه، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 5 صبح چهارم مرداد، بیش از 180 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان را پس از انجام اقدامات قانونی از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) تحویل گرفته، چمدانهای حاوی گوشیهای تلفن همراه را داخل صندوق عقب یکی از تاکسیهای فرودگاه قرار داده و به همراه همسرم، به سمت تهران حرکت کردیم.

مالباخته در توضیح نحوه سرقت چمدانهای حاوی ده ها گوشی تلفن همراه، به کارآگاهان گفت: در مسیر حرکت به سمت تهران بودیم که ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت نیم میلیاردی محموله تلفن همراه با کلاشینکف

سرقت نیم میلیاردی محموله تلفن همراه با کلاشینکف