مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 شهریور 1394 ساعت 15:112015-09-14فرهنگي

دفتر رسیتال های پژوهشی و دانشجویی در مجموعه تالار وحدت تشکیل شد


دفتر رسیتال های پژوهشی و دانشجویی در مجموعه تالار وحدت به منظور حمایت از موسیقیدانان جوان و نخبه و همچنین تکریم و بزرگداشت اساتید موسیقی سنتی و کلاسیک تشکیل شد.

- "، بهرام جمالی مدیر عامل بنیاد رودکی با اعلام این خبر گفت: هدف از آغاز فعالیت دفتر رسیتال های پژوهشی و دانشجویی در مجموعه تالار وحدت حمایت از موسیقیدانان جوان و نخبه کشور به منظور کشف استعدادهای موسیقی و همچنین تکریم و بزرگداشت اساتید موسیقی سنتی و کلاسیک در ایران است.

وی ادامه داد: به همین مناسبت، نخستین کنسرت این دفتر در تاریخ سه شنبه بیست و چهارم شهریور ماه سال جاری و به صورت رایگان از ساعت 20 الی 22 در سالن رودکی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در این برنامه آثاری از بزرگان موسیقی جهان چون فردریک شوپن ، پیتر ایلیچ چایکوفسکی ، سرگیی راخمانینف ، فرانتس لیست ، لودویک وان بتهوون ، یوهان سباستیان باخ ، فرانتس شوبرت ، ولفگانگ آمادئوس موتزارت ، فلیکس مندلسون و ریمسکی کرساکف اجرا خواهد شد.

جمالی در ادامه تصریح کرد: به همین منظور آثاری از موسیقی کلاسیک که برای پیانو تنظیم شده است را طرح ریزی کرده ایم که توسط پویا هادوی و کسری افشار برای علاقه مندان به موسیقی کلاسیک اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر رسیتال های پژوهشی و دانشجویی در مجموعه تالار وحدت تشکیل شد

دفتر رسیتال های پژوهشی و دانشجویی در مجموعه تالار وحدت تشکیل شد