مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 شهریور 1394 ساعت 11:412015-09-15اقتصادي

چراغ سبز به فردوسی؛ دلار 3500 تومانی نگران کننده نیست؟


درحالی نرخ دلار در بازار آزاد طی روزهای اخیر سیر صعودی را پیش گرفته و رکورد 3500 تومان را هم زده که وزیر اقتصاد و رییس سازمان مدیریت این نوسان را عادی اعلام کرده اند؛ - "، بعد از آنکه قیمت ارز در بازار رکورد 3500 تومان را زد انتظار می رفت که دولتمردان در اظهارات خود به گونه ای به بازار سیگنال بدهند که مانع از ادامه دار شدن مدار صعودی ارز شود.

اما صبح امروز دو تن از مردان اقتصادی کابینه یازدهم که اتفاقاً در تصمیم گیری های ارزی بی تأثیر هم نیستند در اظهاراتی جداگانه نوسانات اخیر دلار را عادی دانسته و تأکید کرده اند که این افزایش قیمت خواست دولت نیست.

این درحالی است که یکی از شائبه های مطرح برای بالا رفتن قیمت دلار دخالت بانک مرکزی و دولت در بازار به منظور جبران کسری بودجه است هرچند طیب نیا وزیر اقتصاد دولت یازدهم مدعی شده دولت کسری ندارد و با همین بودجه امور اجرایی را پیش خواهد برد.

در عین حال محمدباقر نوبخت که امروز در کسوت سخنگوی دولت به جمع خبرنگاران آمده بود اعلام کرده "دولت برخلاف آنچه که به صورت شایعه غیررسمی گفته می شود خواهان افزایش نرخ ارز است خواهان این مسئله نبوده و نیست چراکه زیان دولت در این حالت بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز به فردوسی؛ دلار 3500 تومانی نگران کننده نیست؟

چراغ سبز به فردوسی؛ دلار 3500 تومانی نگران کننده نیست؟