مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 شهریور 1394 ساعت 14:262015-09-15فرهنگي

حضور بازیگران خارجی در سینمای ایران


علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ در جمع خبرنگاران از حضور بازیگران خارجی در سینمای ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره جشنواره ملی صنعت چاپ در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت فروش فیلم محمد رسول الله گفت: من از آخرین وضعیت این فیلم اطلاع ندارم اما یک هفته قبل که پرسیدم، به من گفتند حدود سه میلیارد تومان فروش داشته است.

این فیلم الان در حدود 140 سالن نمایش داده می شود و با توجه به اینکه فیلم به عربی هم دوبله و به انگلیسی هم زیرنویس شده و در خارج از کشور هم به نمایش گذاشته خواهد شد، ما امیدواریم بیش از آنچه روی این فیلم سرمایه گذاری شده است، فروش کند و انشاءالله برای اینکه بخش دوم فیلم هم که شاید مهمترین بخش آن باشد یعنی از زمان بعثت تا رحلت پیامبر اعظم (ص)، درآمد لازم را داشته باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به اینکه آیا صحت دارد که قرار است فیلم محمد رسول الله نماینده ایران در اسکار باشد؟ گفت: تا الان که تصمیمی در این رابطه گرفته نشده و هنوز نماینده ایران در اسکار مشخص نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بازیگران خارجی در سینمای ایران

حضور بازیگران خارجی در سینمای ایران