مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 شهریور 1394 ساعت 15:352015-09-15ورزشي

سایه بی اعتمادی بر خروج زنان از کشور


بانوان ایرانی با اثبات توانمندی خود در عرصه های مختلف نشان داده اند که با حمایت و پشتیبانی خواهند توانست باعث افتخارآفرینی کشور شده و به عنوان الگوی یک زن مسلمان در تمام دنیا مطرح شوند ولی گاهی برخی سخت گیری ها سد بزرگی برای رشد و پیشرفت آنان می شود.

سرویس فرهنگی خبرگزاری خانه ملت- حضور زنان ورزشکار کشورمان در مسابقات مهم بین المللی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، گوشه ای از توانایی زنان ایرانی بوده که بارها و بارها رقم خورده است.

اما در کنار این ها زنانی هم بوده اند که باوجود این که نقش مادری یا همسری خود را به خوبی ایفا کرده اند اما در استفاده از توانمندی های خود در دیگر زمینه ها بی بهره مانده و با مخالفت هایی روبه رو شده اند.

نیلوفر اردلان یکی از آن زنان است که پس از سال ها ممارست و تمرین و حضور در تیم ملی فوتبال و فوتسال حال که قرار است تیم ملی فوتسال به مسابقات جام ملت های آسیا برود با مخالفت همسر خود روبه رو شده است.

از یاد نبرده ایم تکواندوکار قهرمان زنی را که به دلیل همین مخالفت ها از سوی همسرش، ضمن آنکه از ادامه این مسیر باز ماند، در زندگی شخصی هم کارش به جدایی از همسرش کشید.

بر اساس قوانین جمهوری اسلامی، زنان برای خروج از کشور نیاز به اذن شوهر دارند ولی بدیهی است که حتی اگر قانون هم چنین مجوزی صادر کرده باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه بی اعتمادی بر خروج زنان از کشور

سایه بی اعتمادی بر خروج زنان از کشور