مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 شهریور 1394 ساعت 17:162015-09-15سياسي

تدوین منشور اخلاق انتخاباتی اصلاح طلبان


رییس بنیاد امید ایرانیان از تدوین منشور اخلاق انخاباتی اصلاح طلبان خبر داد و گفت: اصلاح طلبان تلاش می کنند با همگرایی و وحدت میان خود ترکیب مجلس آینده را تغییر دهند و مجلسی کارآمد و متخصص تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا عارف رییس بنیاد امید ایرانیان در دیدار جمعی از اعضای تشکل دانشجویی فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز تنوع تشکل های اسلامی دانشجویی را فرصتی برای جامعه دانشگاهی کشور دانست و اظهار داشت: فعالیت هدفمند دانشجویان در تشکل های دانشجویی زمینه رشد و ارتقاء دانشگاه را فراهم می کند و دانشگاه می تواند از ظرفیت تشکل های دانشجویی برای توسعه فعالیت های خود استفاده کند.

وی با اشاره به روحیه با نشاط جوانان در دوران دانشجویی، خاطرنشان کرد: اگر با تنگ نظری و برخوردهای حذفی بخواهند فعالیت های دانشجویی را محدود کنند نشاط و شادابی را از دانشجویان می گیرند و این ظلم آشکاری در حق جوانان و دانشگاه است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه تشکل های دانشجویی اصلاح طلب باید نماد اخلاق و اعتدال باشند، گفت: انتظاری که به عنوان معلم دانشگاه از تشکل های دانشجویی به وِیژه تشکل های اصلاح طلب دارم این است که با نگاه بلند مدت و با روش و منش اخلاقی و اعتدالی همراه با حفظ هویت اصلاح طلبی فعالیت کنند و هیچگاه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین منشور اخلاق انتخاباتی اصلاح طلبان

تدوین منشور اخلاق انتخاباتی اصلاح طلبان