مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 شهریور 1394 ساعت 23:452015-09-15فرهنگي

جنتی: جوابگوی قصه ها هستم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره معرفی فیلم محمد رسول الله (ص) به اسکار گفت: هنوز برای اینکه چه فیلمی از ایران نماینده جایزه اسکار باشد تصمیم نگرفته ایم.

- علی جنتی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری پانزدهمین جشنواره صنعت چاپ در جمع خبرنگاران درباره میزان فروش فیلم محمد رسول الله(ص) گفت: آخرین وضعیت فروش را نمی دانم اما تا یک هفته پیش 3 میلیارد تومان فروش داشته است، این فیلم در 140 سالن سینمایی در حال نمایش است و با توجه به اینکه دوبله عربی و زیرنویس انگلیسی هم دارد در خارج از کشور نیز نمایش داده می شود.

وی افزود: امیدوارم از آنچه که سرمایه گذاری برای تولید این فیلم شده، فروش بیشتری حاصل شود تا بخش دوم آن هم که از زمان رسالت تا رحلت پیامبر(ص) را روایت می کند، ساخته شود.

** فیلم قصه هاوزیر ارشاد همچنین درباره فیلم قصه ها گفت: فیلم قصه ها مشکلی ندارد اگر سوال درباره این فیلم به صحن علنی مجلس بیاید، من نظراتم را خواهم گفت.

به هر حال سینمای اجتماعی ما نمی تواند از مسائل اجتماعی برکنار باشد و آنچه که در اطرافش می گذرد را چشم پوشی کند نویسندگان و نشریات ما نیز نمی توانند برکنار از مسائل اجتماعی باشند.

جنتی افزود: قصه ها نیز یک فیلم اجتماعی است که بسیاری از مسائل جامعه را به تصویر کشیده و در مقابل راه حل هایی نیز ارائه کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنتی: جوابگوی قصه ها هستم

جنتی: جوابگوی قصه ها هستم