مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 شهریور 1394 ساعت 20:462015-09-16اقتصادي

محمودآباد مرکز تجاری و اقتصادی مازندران شود


محمودآباد با وجود تاریخچه این شهرستان در امر صادرات برنج و کنف باید آن را به مرکز رشد تجاری و اقتصادی تبدیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از, یحیی یوسف پور عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان در سالن اجتماعات غدیر شاخص های دولت تدبیر و امید را در منشور اخلاق و فعالیت کاری بیان کرد و اظهار داشت: در این دولت این منشور بسیار مهم است و مدیران نیز باید بر این شاخص پایبند باشند.

وی با تاکید براینکه رعایت بر اخلاق و توجه کاری موجب توسعه یک شهرستان می شود، افزود: نخستین توجه بر این شاخص ها قانونمندی است و اجرای درست قانون، حاشیه ها را از بین خواهد برد.

یوسف پور با بیان اینکه در دومین اصل توجه بر منشور شاخص ها، برنامه محوری است، تصریح کرد: اولویت بندی بر پروژه های نیمه کاره با آغاز فعالیت در این شهرستان دستور خواهد گرفت و برنامه های آینده با نقطه نظرات نخبگان پیگیری می شود.

فرماندار محمودآباد با اعلام اینکه دیگر شاخص مهم بر اصل مردم محوری و توجه به مطالبات مردم این شهرستان است، گفت: اخلاق محوری باید سرلوحه کاری همه مدیران و روسای دستگاه های اجرایی باشد تا در تعالی دینی به ارائه خدمت بپردازیم.

وی با تاکید براینکه باید از تجربیات مدیران گذشته استفاده و در راستای توسعه و رشد اقتصادی تلاش کرد، افزود: با توجه به گذری بر مطالعه پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودآباد مرکز تجاری و اقتصادی مازندران شود

محمودآباد مرکز تجاری و اقتصادی مازندران شود