مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 شهریور 1394 ساعت 12:312015-09-18سياسي

استاندار آذربایجان غربی: برای بارور کردن اقتصاد مقاومتی باید به داشته ها توجه شود


برای بارور کردن اقتصاد مقاومتی باید به داشته ها توجه شود.

- قربانعلی سعادت امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس با انتقاد از انتخاب غیر کارشناسانه مکان هایی مانند شهرک گلمان به عنوان مسکن مهر، اظهار داشت: ساخت شهرک در مکانی که آب و فاضلاب ندارد باعث می شود تا مردم دچار مشکل شود چون نمی توانند از امکانات رفاهی لازم برخوردار باشند.

وی با بیان رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر در پیش گرفتن سیاست اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: این اقتصاد باید درون زا و برون نگر باشد تا تاثیرگذار عمل کند و در اصل باید به داشته های هر استان توجه ویژه ای صورت گیرد تا اقتصاد مقاومتی بارور شود.

سعادت اذعان کرد: انگور محوری ترین محصول استان ما محسوب می شود و اجداد ما با توجه به ظرفیت و استعداد منطقه این محصول را انتخاب کرده اند همچنین این میوه برای بسیاری از فرآورده های دیگر مواد اولیه است که در صورت به روزرسانی و استفاده از تکنولوژی های فرآوری می تواند در اقتصاد آذربایجان غربی بسیار موثر باشد.

استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از کشاورزان استان از روش سنتی برای تولید محصول استفاده می کنند که این روش با توجه به ارزش افزوده پایینی که دارد پاسخگوی معیشت خانوارهای استان نیست که این موضوع باید با آموزش و مکانیزه کردن کشاورزی و روش های نوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی: برای بارور کردن اقتصاد مقاومتی باید به داشته ها توجه شود

استاندار آذربایجان غربی: برای بارور کردن اقتصاد مقاومتی باید به داشته ها توجه شود