مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 شهریور 1394 ساعت 13:552015-09-20فرهنگي

سخنگوی وزارت ارشاد: سخنان وزیر اغراق آمیز منعکس شد


سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صحبت های وزیر ارشاد در جشن خانه سینما به شکل اغراق آمیزی انعکاس داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حسین نوش آبادی در نشست خبری با بیان اینکه وزیر ارشاد در آن جشن گفته بود که ما حاضریم خودمان را برای فرهنگ کشور هزینه کنیم، حتی کارت زرد سوم را هم به جان می خریم تا بتوانیم به توسعه فرهنگ در کشور کمک کنیم افزود: اکنون صحبتی مبنی بر پرسش نمایندگان مجلس از وزیر ارشاد نشده و اکران فیلم قصه ها نیز تمام شده است و هر بحث دیگری درباره این موضوع بیهوده است.

وی درباره ساماندهی پیامک ها گفت: بر اساس تصمیم شورای عالی فضای مجازی کارگروه ساماندهی پیامک ها در وزارت ارشاد تشکیل شده است و اپراتورها موظف هستند مجوز لازم را از کمیته ساماندهی پیامکی داشته باشند.

سخنگوی وزارت ارشاد افزود: امکان غیر فعال کردن پیامک ها باید وجود داشته باشد و اگر تخلفی در زمینه های مختلف این موضوع صورت بگیرد با آن برخورد خواهد شد.

نوش آبادی درباره موزه مطبوعات گفت: کشور ما با ظرفیت ها و قابلیت هایی که در حوزه رسانه و مطبوعات دارد می تواند موزه ای با این مضمون داشته باشد اما آن موزه قبلی مکان و محتوای مناسب برای مطبوعات نداشت و فعلا موضوع موزه قبلی منتفی شده است و درصدد بازگشایی موزه مناسبی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت ارشاد: سخنان وزیر اغراق آمیز منعکس شد

سخنگوی وزارت ارشاد: سخنان وزیر اغراق آمیز منعکس شد