مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 شهریور 1394 ساعت 14:452015-09-21فرهنگي

دومین همایش سالانه شعر «سنگرانه ها»


به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور استادان شعر و محافل ادبی دومین همایش سالانه شعر سنگرانه ها در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین همایش سالانه شعر سنگرانه ها به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور شاعران، محافل ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اصحاب فرهنگ و قلم و یادگاران دفاع مقدس در تاریخ سه شنبه 31 شهریور در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

در این مراسم استادان شعر از جمله حسین اسرافیلی، عبدالجبار کاکایی، عباس براتی پور، غلامرضا طریقی، سیدعلی میرباذل، افشین علا، عبدالرحیم سعیدی راد، عبدالرضا رادفر، سید مهدی سیار، محمدسعید میرزایی و سیدعلی موسوی گرمارودی حضور خواهند داشت.

هم چنین شاعران کانون های تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از جمله کانون زمستان، انجمن ادبی شعرانه و انجمن ققنوس نیز در این همایش شرکت می کنند.

اجرای موسیقی دفاع مقدس به سرپرستی کیان مقدم، و اجرای تئا تر مونولوگ 175شهید و سخنرانی مجتبی رحماندوست، نماینده مردم تهران در مجلس، از دیگر بخش های این همایش است.

دومین همایش سالانه شعر سنگرانه ها سه شنبه 31 شهریور از ساعت 17 تا 20 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش سالانه شعر «سنگرانه ها»

دومین همایش سالانه شعر «سنگرانه ها»