مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 شهریور 1394 ساعت 18:512015-09-21سياسي

همایش بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس استان سمنان برگزار می شود


فرمانده سپاه ناحیه دامغان از برگزاری همایش بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس استان سمنان با حضور مشاور رییس کل ستاد نیروهای مسلح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سیدمحمد رضا حسینی در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان دامغان که در محل دفتر فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس چراغ فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه روشن نگاه می دارد، اظهار داشت: 60 عنوان برنامه به مناسبت این هفته از سوی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان دامغان برگزار می شود.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای ادای دین نسبت به خانواده شهدا و جانبازان دانست و بیان کرد: آگاهی بخشی و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید جامعه ضروری است.

حسینی جانبازانی که پس از سال ها رنج و و سختی همچنان بر عقیده و هدفی که با آن به جبهه رفتند، ثابت قدم مانده اند را الگو های زنده خواند و افزود: 36 سال بر تخت بیمارستان خوابیدن و راست قامت ماندن و دست نکشیدن از حمایت ولایت و نظام اسلامی، نهایت ایثار و از خود گذشتگی است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه در سال 59 در حالی که هیچ آمادگی نداشتیم توپ و موشک های دشمن مارا غافلگیر کرد، گفت: دریافتیم که باید توان نظامی خود را بالا ببریم، پس جوانان این سرزمین تجربه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس استان سمنان برگزار می شود

همایش بزرگ پیشکسوتان دفاع مقدس استان سمنان برگزار می شود