مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 شهریور 1394 ساعت 11:362015-09-22دانش

رتبه 8 کنکور قاضی می شود


رییس دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری با اشاره به پذیرش تعداد بسیاری از داوطلبان دو رقمی و سه رقمی آزمون سراسری امسال گفت: در کنکو رامسال رتبه 8 رشته علوم انسانی در دانشگاه علوم قضایی پذیرش شدند.

- "، شریعت باقری در همایش آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری که با حضور معاون منابع انسانی قوه قضایه برگزار شد، اظهار کرد: در نحوه جذب دانشجو و سیستم آزمون سراسری نارسایی هایی وجود داشت که در همین راستا یک برنامه ریزی یک ساله انجام دادیم و نحوه پذیرش دانشجو را با همه قوانین و مقررات بازنگری کردیم.

وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و بازنگری در برخی مقررات و قوانین داوطلبان شرکت در آزمون سراسری بیش از پیش با دانشگاه علوم قضایی آشنا شدند و این مسئله در جذب امسال بسیار مؤثر بود.

شریعت باقری ادامه داد: در این راستا با همکاری وزارت علوم و سازمان سنجش وضعیت دانشگاه علوم قضایی و مزایای آن بیشتر به دانشجویان معرفی شد.

همچنین امسال دانشجویانی را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به صورت محدود و تحت عنوان بورسیه جذب کردیم و اکنون داوطلبان زیادی در آزمون سراسری متقاضی برای تحصیل در دانشگاه علوم قضایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 8 کنکور قاضی می شود

رتبه 8 کنکور قاضی می شود