مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 شهریور 1394 ساعت 18:012015-09-22حوادث

پاکسازی «اسماعیل آباد»؛ منزلگاه معتادان کارتن خواب مشهد


چند سالی است که پلیس مبارزه با مواد مخدر طرح جمع آوری معتادین متجاهر و کارتن خواب را در حاشیه شهر مشهد اجرا می کند که امسال با تشدید این طرح تشدید هر هفته اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، انتهای خیام شمالی جایی که میدان بار سپاد قرار دارد و ساختمان شیک و مجلل الماس شرق زیبایی خود را به رخ رهگذران می کشد، جاده ای انحرافی، خاکی و باریک به روستایی به نام اسماعیل آباد می رسد.

روستایی با صدها خانوار که با وجود فقر و محرومیت، آلودگی و نبود امکانات رفاهی، نبود امنیت و مشکلات فرهنگی و اجتماعی متعدد، نه تنها آباد نشده است بلکه امنیت نیز در اینجا جایگاه ندارد، چراکه اکثر معتادین پرخطر و متجاهر، کارتن خواب ها و دختران فراری، دزدان و خرده فروشان همه اسماعیل آباد را منزل گاه خود قرار داده اند.

چند سالی است که پلیس مبارزه با مواد مخدر طرح جمع آوری معتادین متجاهر و کارتن خواب را در حاشیه شهر مشهد اجرا می کند و امسال این طرح تشدید پیدا کرده به طوری که هر هفته این طرح در حال اجرا است.

امروز نیز عملیات جمع آوری معتادین در روستای اسماعیل آباد و حاشیه کال اسماعیل آباد اجرا شد که طی آن، 200 معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع آوری شدند.

معتادانی که هر کدامشان به دلیل فقر، طردشدن از خانواده و دوستان، طلاق، مشکلات خانوادگی و شاید رفیق ناباب و بسیاری مسائل دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی «اسماعیل آباد»؛ منزلگاه معتادان کارتن خواب مشهد

پاکسازی «اسماعیل آباد»؛ منزلگاه معتادان کارتن خواب مشهد