مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مهر 1394 ساعت 01:362015-09-22ورزشي

تساوی تیم شطرنج تربیت قم برابر سایپا در لیگ بر تر


تیم شطرنج تربیت قم در دور هفتم لیگ بر تر شطرنج باشگاه های کشور برابر سایپای البرز به تساوی رسید.

- " اظهار داشت: تیم شطرنج تربیت قم که در لیگ بر تر شطرنج مردان کشور حضور دارد در دور هفتم این مسابقات برابر نماینده البرز قرار گرفت و به تساوی دست یافت.

وی افزود: در این مسابقه تیم تربیت قم در در مصاف با تیم سایپا که امسال وارد لیگ بر تر شده است به تساوی 2 بر 2 دست یافت تا نخستین تساوی این فصل خود را کسب کند.

رییس هیئت شطرنج قم گفت: در این مسابقه، رقابت فرزاد بلورچی فرد از تربیت قم برابر آرمان پاشیکیان از سایپا با پیروزی بلورچی فرد همراه بود اما فرشید آزادبخش از تربیت قم مغلوب امیر رضا پور رمضانعلی از سایپا شد.

رحمتی نشاط بیان کرد: مسابقه کاوه قاضی الشریف از تربیت قم و پرهام مقصودلو از سایپا که سال گذشته عضو تیم تربیت قم بود با برتری مقصودلو به پایان رسید و در نهایت مصطفی سخایی از تربیت قم برابر آرش روغنی از سایپا پیروز شد تا این مسابقات با تساوی 2 بر 2 خاتمه یابد.

وی عنوان کرد: تیم تربیت قم پیش در این در دور نخست این مسابقات با قرعه استراحت مواجه شده بود اما در دومین مسابقه با حساب 3 بر یک، باشگاه پاییز اهواز را از پیش رو برداشت و دور سوم این مسابقات 3 بر یک برابر تیم پارک فناوری پردیس مغلوب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساوی تیم شطرنج تربیت قم برابر سایپا در لیگ بر تر

تساوی تیم شطرنج تربیت قم برابر سایپا در لیگ بر تر