مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مهر 1394 ساعت 08:402015-09-23اقتصادي

طرح جدید مخابرات برای مکالمات تلفنی


در این طرح مخابرات آمادگی آن را دارد که با دریافت سه هزار تومان از مشترکان روستایی ارتباطات روستایی و درون شبکه مخابرات را نیز به صورت رایگان ارائه دهد.

- معاون شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات آمادگی دارد در صورت تایید رگولاتوری، با دریافت 10 هزار تومان در هر دو ماه از مردم کل ارتباطات تلفنی را رایگان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، داوود زارعیان امروز در نشستی با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت نرخ های مخابراتی اظهار داشت: از سال 82 به رغم افزایش هزینه ها نرخ مکالمات تلفنی تفاوت زیادی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه از سال 82 تاکنون حقوق و دستمزد 6 برابر و هزینه خدمات 12 برابر شده است، افزود: مخابرات برای توسعه ارتباطات کشور پیشنهاد عادلانه کردن نرخ های مخابراتی را داده است.

معاون شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه 51 درصد درآمد مخابرات قبل از کسر هزینه به خزانه دولت واریز می شود، گفت: در راستای توسعه ارتباطات روستایی نیز اپراتور همراه اول 28 درصد درآمد خود را به صورت مستقیم و سه درصد درآمد خود را به صورت توسعه مخابرات اجباری USO تخصیص می دهد.

زارعیان با اشاره به اینکه تعرفه های مخابراتی در صورت عادلانه شدن می تواند در سرمایه گذاری تلفن ثابت موثر واقع شود، افزود: هم اکنون آمادگی داریم که با دریافت 10 هزار تومان از مشترکان شهری در هر دوره 2 ماهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید مخابرات برای مکالمات تلفنی

طرح جدید مخابرات برای مکالمات تلفنی