مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مهر 1394 ساعت 14:062015-09-23اقتصادي

معاون وزیر راه خبر داد افزایش 30 میلیون تومانی وام مسکن مهر


قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، از افزایش وام مسکن مهر از 25 میلیون به 30 میلیون تومان با تصویب شورای پول و اعتبار در کشور خبر داد.

- " از آستارا، احمد اصغری مهرآبادی ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان 8 هزار و 11 واحد مسکن گیلان در پروژه مسکن مهر این شهرستان اظهار کرد: پروژه مسکن مهر در دولت یازدهم متوقف نشده و تا پایان سال 95 تمام پروژه های مسکن مهر کشور به اتمام می رسد.

وی از تصویب افزایش وام مسکن مهر از 25 به 30 میلیون تومان در کشور خبر داد و افزود: شب گذشته شورای پول و اعتبار افزایش وام برای 791 هزار واحد مسکن مهر در کشور را تصویب کرد.

قائم مقاوم وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سقف وام مسکن مهر از 50 هزار میلیارد تومان به 55 هزار و 500 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: مصوبه مذکور به تمام پروژه های مسکن مهر در کشور تعلق می گیرد.

مهرآبادی سهم گیلان در ساخت مسکن مهر را 75 هزار واحد خواند و ادامه داد: تاکنون 55 هزار واحد تحویل شده و 10 هزار واحد تا پایان امسال افتتاح می شود و 10 هزار واحد نیز سال آینده به بهره برداری می رسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی به ساخت 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در کشور اشاره کرد و یادآور شد: یک میلیون و 820 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر راه خبر داد افزایش 30 میلیون تومانی وام مسکن مهر

معاون وزیر راه خبر داد افزایش 30 میلیون تومانی وام مسکن مهر