مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مهر 1394 ساعت 07:552015-09-24سياسي

حاشیه های تبلیغاتی سخنرانی احمدی نژاد


سخنرانی چهارشنبه شب محمود احمدی نژاد در مسجد محمدیه تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس ایراد شد اما شعارهای حامیان او و انتشار هفته نامه ای یک برگی که به شب نامه انتقادی از دولت تدبیر و امید شبیه بود، - از آن، بیش از یک سخنرانی مناسبتی، کمپین زودهنگام تبلیغاتی ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مسجد محمدیه دروازه دولاب خیابان 17 شهریور چهارشنبه شب شاهد اجتماعی چند صد نفری برای استماع سخنرانی محمود احمدی نژاد بود؛ سخنرانی که با مرور عمدتا تاریخی حوادث مرتبط با ایران و در بخش هایی دیگر نیز با ذکر خاطره از دوران گذشته ریاست جمهوری همراه بود.

در میان جمعیت حاضر و بیرون از مسجد محل برگزاری سخنرانی اما اتفاقاتی دیگر هم رخ داد.

احمدی نژاد گفت که ملت ایران ذاتا توانایی مدیریت جهانی را دارد و افزود: ملت ایران ملتی متمایز با سایر مردم ها هستند و ذات آن ها شایستگی مدیریت جهانی و تکیه دادن بر مناصب تاثیرگذار دنیا را دارد و همواره این شایستگی را به جهان نشان داده اند و هر اتفاقی که در ایران می افتد موجی را در دنیا ایجاد می کند.

رییس دولت پیشین گفت: انقلاب اسلامی بعد از بعثت پیامبر (ص) بزرگترین اتفاق تاریخ است و بعد از آن نیز جنگ تحمیلی و دفاع مظلومانه ملت همین ویژگی را دارد و وقتی مستکبران عالم دیدند مردم ایران با عدالت طلبی و خروج از زیر سایه شرق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه های تبلیغاتی سخنرانی احمدی نژاد

حاشیه های تبلیغاتی سخنرانی احمدی نژاد