مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مهر 1394 ساعت 12:402015-09-24بين الملل

پاپ ابراز امیدواری کرد رسواییهای اخلاقی کشیشها دیگر تکرار نشود


پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیکهای جهان که به آمریکا سفر کرده است روز چهارشنبه خطاب به اسقفهای آمریکایی ابراز امیدواری کرد سوء استفاده از کودکان توسط کشیشان که چهره کلیسای کاتولیک را در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا به شدت خدشه دار کرده است، دیگر هرگز تکرار نشود.

پاپ فرانسیس در جمع اسقفهای کلیسای کاتولیک آمریکا در کلیسای بزرگ سنت متیو واشنگتن گفت: quotation mark من به خوبی می دانم که رسوایی اخلاقی برخی کشیشها تا چه اندازه احساسات شما را جریحه دار کرد.

من در التیام دردها و آلام قربانیان این رسوایی در کنار شما هستم و با شما خواهم کوشید که دیگر چنین جنایاتی هرگز تکرار نشود.

quotation mark سخنان رهبر کاتولیکهای جهان در این باره بلافاصله با واکنشهای منفی و انتقادات قربانیان سوءاستفادهای جنسی کشیشها روبرو شد.

انجمن اسنپ Snap که برای دفاع از قربانیان رسوایی اخلاقی کشیشها در آمریکا مبارزه می کند، با انتشار بیانیه ای از بی غیرتی مسئولان کلیسای کاتولیک آمریکا که چشمان خود را به روی جنایات شنیع کشیشها بسته اند، به شدت انتقاد کرد.

این انجمن از این که پاپ فرانسیس در سخنرانی خود خطاب به اسقفهای کلیسای آمریکا از واژه شهامت استفاده کرده است، ابراز تاسف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاپ ابراز امیدواری کرد رسواییهای اخلاقی کشیشها دیگر تکرار نشود

پاپ ابراز امیدواری کرد رسواییهای اخلاقی کشیشها دیگر تکرار نشود