مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مهر 1394 ساعت 17:362015-09-25سياسي

همدلی و همزبانی حقیقی در جبهه رمز موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس است


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوجستان گفت: همدلی و همزبانی حقیقی رزمندگان در جبهه، مدیریت حقیقی جهادی، ایمان و اعتقاد عملی رزمندگان و عشق بازی با خدا رمز موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس است.

- " از زاهدان، سردار حسین معروفی پس از خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن تسلیت فوت جمعی از حجاج بیت الله الحرام و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، هفته شرف، بزرگی، استکبارستیزی، مقاومت و ایثار گری ملت ایران دانست.

سردار معروفی گفت: شروع جنگ تحمیلی شهریور 59 کشور عزیز ما ایران آمادگی دفاعی لازم برای مقابله با دشمن را نداشت و حرکات منافقین و رییس جمهور وقت بنی صدر و تخریب زیر ساختهای ارتش و نوپایی سپاه و بسیج باعث شد مردم به هوش شوند و با رهنمودهای امام راحل با دست خالی اما با ایمان و اراده قوی به مقاومت پرداختند.

وی بیان کرد: در لحظاتی که رزمندگان خسته می شدند پیام امام راحل گره گشا بود که می گفتتند شما برای پیروزی نمی جنگید برای خدا می جنگید و هر کاری برای خدا باشد از غیر خدا نمی ترسیم.

وی تصریح کرد: سرداران شهید این استان با اینکه 2000 کیلومتر از مناطق جنگی دور بودند اما غیرت و هویت ملی و مذهبی آن ها باعث شد به مناطق جنگی رفته و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی و همزبانی حقیقی در جبهه رمز موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس است

همدلی و همزبانی حقیقی در جبهه رمز موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس است