مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مهر 1394 ساعت 19:302015-09-26بين الملل

وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه آمریکا دیدار کرد


وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای آمریکایی خود بر تمرکز بر اجرای کامل برجام تاکید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، اقای ظریف موضوع اصلی این دیدار و اولویت خود را بحث و گفتگو درباره برجام اعلام کرد و گفت: در این مذاکرات بر اجرای کامل برجام تمرکز خواهیم کرد.

ظریف افزود: این برنامه را با هم شروع کردیم و معتقدیم با اجرای کامل آن می توان برخی از بی اعتمادی های دوجانبه را که در چند دهه اخیر وجود داشته بر طرف کنیم.

وی همچنین گفت: اوضاع منطقه و رخدادهای تاسف بار هفته گذشته در عربستان سعودی باید بررسی شوند و ما از طریق مجار ی صحیح بین المللی آنها را بررسی خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا نیز گفت: این نخستین بار است که پس از جلسات وین من و وزیر خارجه ایران دیدار داریم و از زحماتی که توسط همه برای ادامه مسیر کشیده شده است تقدیر می کنم.

جان کری با اذعان به موضوعات بسیار برای بحث با زیر امور خارجه کشورمان گفت: این هفته فرصت عمده ای برای کشور های مهم در تلاش برای حل اختلاف های خاورمیانه خواهد بود.

وی تصریح کرد: نیازمند دستیابی به صلح و مسیری رو به جلو در سوریه، یمن و منطقه به طور کل هستیم و به نظرم فرصت هایی در این هفته در مذاکرات پیش خواهد آمد که پیشرفت حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه آمریکا دیدار کرد

وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه آمریکا دیدار کرد