مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مهر 1394 ساعت 15:012015-09-29فرهنگي

در تالار تماشاخانه شمس بجنورد صورت گرفت آغاز دهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی


اجرای نمایش های راه یافته به دهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی در تالار تماشاخانه شمس بجنورد آغاز شد.

- " از بجنورد، اجرای نمایش های راه یافته به دهمین جشنواره تئاتر استان خراسان شمالی پیش از ظهر امروز آغاز شد و قرار است تا پنجشنبه این هفته ادامه یابد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در حاشیه برگزاری  دهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار فارس در بجنورد در خصوص این جشنواره اظهار کرد: در مجموع هشت اثر نمایشی طی دو روز در این جشنواره به اجرا در خواهد آمد.

حسن عابدی اظهار کرد: این آثار نمایشی از شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و گرمه به دهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی راه یافته اند.

به گفته معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی آیین اختتامیه این جشنواره پنجشنبه شب این هفته در تالار گلشن برگزار خواهد شد.

   ارتفاعات به نویسندگی امید طاهری و کارگردانی مهدی فخران از جاجرم، عزراییل به نویسندگی مهرداد کوروش نیا و کارگردانی محمد شاکری از بجنورد و پاشکسته ها به نویسندگی علی رجایی فر و کارگردانی محدثه الیاسی از اسفراین، کیف قاپ به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی ابوالفضل اکبری از گرمه، برنده به نویسندگی و کارگردانی امین نوروزیان از بجنورد یک قبیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تالار تماشاخانه شمس بجنورد صورت گرفت آغاز دهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی

در تالار تماشاخانه شمس بجنورد صورت گرفت آغاز دهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی