مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مهر 1394 ساعت 16:212015-09-29فناوري

امکان ترابردپذیری مشترکان اپراتور مجازی هنوز روشن نیست


این موضوع هنوز شفاف و روشن نیست که آیا مشترکان MVNO هم می توانند مانند مشترکان یک اپراتور، در ترابردپذیری شرکت کنند یا خیر.

- "، وحید صدوقی در نشست خبری تلکام 2015 با اشاره به ارائه بیش از 2400 محصول همراه اول در نمایشگاه امسال، اظهار کرد: با رشد پهن باند طی سال های آتی عمده درآمد اپراتورها از این طریق خواهد بود.

مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه دو آنتی ویروس بین المللی و یک بومی به نام گریپ فروت را در این نمایشگاه داشتیم اضافه کرد: مذاکراتی هم با شرکت چینی شیائومی برای همکاری انحصاری با همراه اول داشتیم و این برند که سومین برند دنیا محسوب می شود را باندل کردیم.

وی افزود: این گوشی را کارخانه فاکسکان که آیفون را تولید می کند، می سازد که از همین رو به آیفون چینی شهرت دارد.

او با بیان اینکه اکنون کمتر از 10 درصد گوشی های هوشمند، نسل 4 را پشتیبانی می کند، گفت: تاکید همراه اول بر توسعه خدمات نسل سوم بوده است اما با این حال دنبال باندهای فرکانسی جدید برای پوشش بهتر LTE در کشور هستیم.

صدوقی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا در آنیده نزدیک باید منتظر اپراتور مجازی شدن تالیا و همکاری مشترک با این اپراتور باشیم؟، گفت: تالیا فعلا پروانه اپراتور مجازی ندارد اما با توجه به اینکه دنبال ارتقای فرکانس هستیم، مذاکرات مان را با تالیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان ترابردپذیری مشترکان اپراتور مجازی هنوز روشن نیست

امکان ترابردپذیری مشترکان اپراتور مجازی هنوز روشن نیست