مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مهر 1394 ساعت 15:412015-10-02سياسي

امام جمعه بابل: کشتار حجاج منا زمینه سقوط آل سعود را فراهم می کند


کشتار حجاج منا زمینه سقوط آل سعود را فراهم می کند.

- " از شهرستان بابل، حجت الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک عید بزرگ غدیر، اظهار کرد: عید غدیر استمرار ولایت و ادامه نبوت در قالب امامت برای جامعه است.

وی با بیان اینکه عید غدیر محور تربیت انسان است، افزود: همه ما در ارتباط با غدیر و استمرار پیام آن، موظف هستیم تا پیام رسان غدیر باشیم.

امام جمعه بابل تجدید بیعت با امیرالمؤمنین (ع) را از کارهای مهم در روز غدیر دانست و خاطرنشان کرد: سخنان پیامبر گرامی اسلام (ص) درباره عید غدیر خطاب به مردم حاضر در آن عصر نبود، بلکه عید غدیر هر سال روز تجدید بیعت امت اسلامی با ولایت امیرالمؤمنین (ع) است.

روحانی هم دلی و اخوت در جامعه اسلامی را از دستاوردهای مهم عید غدیر برشمرد و ادامه داد: یکی از عوامل استمرار غدیر یادآوری اخوت مسلمین با یکدیگر است و مؤمنینی که هم شأن و هم ردیف یکدیگر هستند به تأسی از پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) عقد اخوت بین یکدیگر برقرار کنند.

امام جمعه بابل دستگیری از مؤمنین نیازمند را یکی دیگر از اعمال عید غدیر عنوان کرد و یادآور شد: دستگیری از مؤمنین و رفع مشکل آنان یکی از عواملی است که می تواند در استمرار و تداوم واقعه غدیر اثرگذار شود و موجب نشاندن شهد شیرین عید بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بابل: کشتار حجاج منا زمینه سقوط آل سعود را فراهم می کند

امام جمعه بابل: کشتار حجاج منا زمینه سقوط آل سعود را فراهم می کند