مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مهر 1394 ساعت 18:362015-10-02سياسي

برگزاری پنجمین دور همایش های ملی دانشگاه ملایر


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه از آغاز پنجمین دور همایش های ملی دانشگاه ملایر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در این زمینه می گوید: تا کنون 4 دوره همایش های ملی دانشگاه ملایر در زمینه های گوناگون، با موفقیت در سال های گذشته برگزار گردیده است و پنجمین دور این همایش ها از بهمن ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

دکتر سوری افزود: این همایش ها با هدف رفع مشکلات و ارائه راهکارها با استفاده از تجربیات اساتید و دانشجویان سراسر کشور در این دانشگاه برگزار می شود که دور پنجم با کنفرانس گروه فیزیک در بهمن ماه 94 آغاز و با چهارمین کنفرانس رشد بلور ایران خرداد ماه 95 به پایان خواهد رسید.

دکتر سوری خاطر نشان کرد: در دوره پنجم همانند دوره قبل جهت ارتقاء سطح کیفی همایش ها، سعی خواهد شد از اساتید برجسته خارج از کشور به عنوان سخنران ویژه همایش دعوت شود.

دکتر سوری همچنین با اشاره به برگزاری کنفرانس رشد بلور در دانشگاه ملایر گفت: در دور پنجم همایش های دانشگاه، چهارمین کنفرانس رشد بلور ایران 1395 به عنوان یکی از کنفرانس های ملی انجمن فیزیک ایران نیز در دانشگاه ملایر برگزار خواهد شد و امید است برگزاری این کنفرانس که دارای ماهیتی متفاوت از سایر همایش های دانشگاه است، سرآغاز برگزاری کنفرانس های علمی انجمن های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین دور همایش های ملی دانشگاه ملایر

برگزاری پنجمین دور همایش های ملی دانشگاه ملایر