مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مهر 1394 ساعت 10:012015-10-04بين الملل

گرینوالد: آمریکا یک رو پس از هشدار به روسیه، بیمارستان قندوز را بمباران کرد


خبرنگار و افشاگر آمریکایی در یادداشتی نوشته است آمریکا یک روز پس از آنکه به روسیه درباره حملات هوایی علیه داعش در سوریه هشدار داد، مرکز درمانی مجهزی را در افغانستان بمباران کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل در اینترسپت نوشت، دو روز پیش از این سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل در حساب توییتر خود خطاب به روسیه نوشت از روسیه می خواهیم فورا حملات علیه مردم را در سوریه کنار بگذارد.

بعد از آن یعنی روز گذشته آمریکا بیمارستانی در شهر قندوز افغانستان را بمباران کرد که در نتیجه آن تعدادی از پزشکان این مرکز کشته و شمار زیادی مجروح شدند.

گرینوالد افزود، همچنین این حمله به بیمارستان در افغانستان چند رز پس از بمباران یک مجلس عروسی در یمن توسط جنگنده های سعودی روی داد.

سعودی ها با بمباران مردم یمن در جریان جشن عروسی 130 تن را به قتل رساندند.

چد روز پس از سکوت دولت آمریکا که از ابتدا در بمباران شرورانه علیه مردم یمن با عربستان شریک بود، سامانتا پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل با این قتل عام مجلس عروسی مثل یک واقعه طبیعی برخورد کرد.

به نوشته گرینوالد، سامانتا پاور از طریق حساب توییتر خود مدعی شده آمریکا هیچ نقشی در این تصمیم نداشته اما وزیر خارجه عربستان روز گذشته به سی بی اس گفته بود که ما با متحدان خود که شامل آمریکا می شود در [ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرینوالد: آمریکا یک رو پس از هشدار به روسیه، بیمارستان قندوز را بمباران کرد

گرینوالد: آمریکا یک رو پس از هشدار به روسیه، بیمارستان قندوز را بمباران کرد