مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مهر 1394 ساعت 12:362015-10-06سياسي

از 18 مهرماه آغاز می شود برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه با تخفیف 30 درصدی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه از 18 مهرماه تا 24 مهرماه برگزار می شود.

- " از ارومیه، حجت الاسلام محمد باقر کریمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره ارشاد اسلامی استان ترتیب یافت، اظهار داشت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه از تاریخ 18 مهر ماه تا 24 مهر ماه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر از 9 تا 12 ظهر و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 16 تا 20 برگزار خواهد شد، افزود: کتاب های عرضه شده با 30 درصد تخفیف در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و  ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: 10 درصد از تخفیف اختصاص یافته از طرف ناشران، 10 درصد از طرف وزرات ارشاد اسلامی و 10 درصد نیز از طرف اداره کل ارشاد اسلامی در قالب بن کارت الکترونیکی خواهد بود.

این مسئول به تعداد غرفه های عرضه کتاب در نمایشگاه کتاب ارومیه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای 150 غرفه بوده که از این تعداد 140 غرفه در اختیار ناشران سراسر کشور و 10 غرفه دیگر نیز در اختیار ناشران آذربایجان غربی قرار خواهد گرفت.

کریمی تعداد ناشران شرکت کننده را در این نمایشگاه 220 ناشر عنوان کرد و افزود: شرکت در این نمایشگاه به صورت اینترنتی بوده و در کتب ارائه شده در این نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 18 مهرماه آغاز می شود برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه با تخفیف 30 درصدی

از 18 مهرماه آغاز می شود برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب ارومیه با تخفیف 30 درصدی