مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مهر 1394 ساعت 15:302015-10-07فرهنگي

حامد بهداد: بین خواندن و مردن، خواندن را انتخاب می کنم


حامد بهداد حالا تجربیات بیشتری در عالم موسیقی پیدا کرده و به عنوان تهیه کننده، تمام قد پشت آلبوم "سمبل" که کاری از همشهری های خودش از خراسان است ایستاده و آنها را حمایت می کند.

- استفاده از شهرت و اعتبار برای معرفی نسل جوان هنرمند که فرصت بروز استعداد خود را در این روابط و ضوابط پیچیده تولید آثار هنری ندارند، کاری است که حتی بسیاری از موزیسین های مطرح ایران برای حمایت از شاگردان خود نیز انجام نمی دهند.

عصرایران؛ سعیدشفیعی- ورود چهره ها و بازیگران مطرح به حوزه موسیقی همواره خبرساز بوده و از علاقه آن ها به خوانندگی هم نمی توان چشم پوشی کرد اما بسیاری معتقدند حضور آنها به این عرصه بیشتر در فضای شهرت طلبی است و عایدی دیگری برای صنعت و هنر موسیقی به همراه ندارد.

نمونه این مثال حامد بهداد است که در نشست خبری آلبوم "سمبل" گفت: صادقانه می گویم صدای خوبی ندارم (نمی گویم صدای بدی دارم) و بلد نیستم حرفه ای بخوانم، اما اگرقرار باشد بین مردن و خواندن یکی را انتخاب کنم، من خواندن را انتخاب می کنم.

بهداد بر خلاف بازیگران خواننده نما است و به خوبی با موسیقی ملی و نواحی ایران آشناست و سلیقه اش محدود به موسیقی پاپ روز نیست و از آن رو این اثر را که در ژانر به اصطلاح تلفیقی است حمایت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامد بهداد: بین خواندن و مردن، خواندن را انتخاب می کنم

حامد بهداد: بین خواندن و مردن، خواندن را انتخاب می کنم