مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 11:312015-10-08سياسي

بیش از 4 هزار خانوار مددجوی سیستان و بلوچستان خودکفا شدند


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 4 هزار خانوار مددجوی استان خودکفا و از گردونه حمایت های کمیته امداد امام (ره) خارج شدند.

- رمضان پودینه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان به عنوان پهناور ترین استان در ناحیه جنوب شرقی کشور واقع شده است وشرایط اقلیمی ومحیطی خاص منطقه وظیفه ما را بیشتر می کند.

وی افزود: همجواری استان با کشور های افغانستان و پاکستان با وجود بازار های بی رقیب از یک سو و شرایط خاص حاکم بر آن کشور ها از سوی دیگر، این استان را از اهمیت بسیاری برخوردار ساخته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد سیستان و بلوجستان بیان کرد: این در حالی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) استان استراتژیک سیستان و بلوچستان از 18 مدیریت برخوردار است.

پودینه با اشاره به عمده اقدامات حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، گفت: تاکنون 3 هزار و 460 مددجو و یک هزار و 903 نفر آموزش دانش آموزان مورد حمایت در مقطع متوسطه در بخش های حرفه آموزی شامل رشته های خیاطی، کامپیو تر، فنی، صنایع دستی، کمک بهیاری، میراث فرهنگی و غیره آموزش بلند مدت دیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4 هزار خانوار مددجوی سیستان و بلوچستان خودکفا شدند

بیش از 4 هزار خانوار مددجوی سیستان و بلوچستان خودکفا شدند