مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مهر 1394 ساعت 12:352015-10-08پزشكي

بزرگترین کنگره زنان و مامایی کشور با معرفی جدیدترین روشهای جراحی های زنان


دوازدهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی با معرفی روش های نوین جراحی های زنان و با حضور استادان بین المللی در مرکز همایش های رازی درحال برگزاری است .

دکتر ابوالفضل مهدیزاده، استاد دانشگاه ایران و دبیر اجرایی این کنگره در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: تشخیص و درمان سرطان های زنان ، زایمان طبیعی ، جراحی های زنان و لاپراسکوپی، روش های جدید ژنتیک برای تشخیص بیماری ها، جدیدترین روش های جراحی های کم تهاجمی و تشخیص بیماری های جنین با حضور استادان و پزشکان داخلی و خارجی از اروپا ، استرالیا و آسیا در این کنگره بررسی می شود.

وی افزود: دیروز شش مورد جراحی هیستروسکوپی در بیمارستان رسول اکرم (ص) و دو مورد جراحی سرطان زنان توسط پروفسور کریستهارد کوهلر، پزشک آلمانی انجام شد.

دکتر ابوالفضل مهدیزاده با بیان اینکه این کنگره بین المللی در 20 نشست تخصصی برگزار می شود گفت: در روزهای برگزاری کنگره قرار شده است استادان ایرانی با استادان خارجی ملاقات خصوصی برای تبادل نظرات خود داشته باشند.

وی افزود:پزشکان درچند نشست تخصصی به موضوعاتی درخصوص افزایش میزان زایمان طبیعی و کاهش میزان سزارین ، کاهش مرگ و میر مادر، تشخیص و کاهش سرطان های زنان و پستان می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کنگره زنان و مامایی کشور با معرفی جدیدترین روشهای جراحی های زنان

بزرگترین کنگره زنان و مامایی کشور با معرفی جدیدترین روشهای جراحی های زنان