مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مهر 1394 ساعت 16:162015-10-10فرهنگي

فارس گزارش می دهد عرضه 30 هزار عنوان اثر در سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه


سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه در حالی آغاز به کار کرد که برپایی این نمایشگاه زمینه دسترسی آسان و ارزان مردم به کتاب های مورد نیاز را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ارومیه، ظهر امروز سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه آغاز به کار کرد و به مدت یک هفته در مجموعه نمایشگاهی مجتمع فرهنگی ارومیه دایر خواهد بود که برپایی نمایشگاه های کتاب زمینه دسترسی آسان و ارزان مردم به کتاب های مورد نیاز را فراهم می کند.

نمایشگاه کتاب به عنوان یک گردهمایی علمی و فرهنگی محسوب می شود و زمینه آشنایی با تفکرات نویسندگان و جدیدترین محصولات نشر و کتاب برای اقشار مختلف مردم فراهم می شود.

ترویج فرهنگ کتابخوانی و تقویت فرهنگ مطالعه در قرار گرفتن جامعه در مسیر رشد و شکوفایی فرهنگی بسیار تأثیرگذار است و برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه یک رویداد مهم فرهنگی محسوب شده که انتظار می رود این گونه برنامه ها استمرار داشته باشد.

*عرضه 30 هزار عنوان کتاب در سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: 30 هزار عنوان کتاب در سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ارومیه، حجت الاسلام محمد باقر کریمی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه که در سالن اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد عرضه 30 هزار عنوان اثر در سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه

فارس گزارش می دهد عرضه 30 هزار عنوان اثر در سیزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه