مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مهر 1394 ساعت 03:462015-10-11پزشكي

پیگیری کمپینی بیمه اتیسمی ها


همایش"من شنیده نمی شوم" با موضوع بررسی بیماری اوتیسم برگزار شد و قرار شد بیمه خدمات درمانی افراد مبتلا به اتیسم به صورت کمپینی پیگیری شود.

- همایش"من شنیده نمی شوم" با موضوع بررسی بیماری اوتیسم برگزار شد و قرار شد بیمه خدمات درمانی افراد مبتلا به اتیسم به صورت کمپینی پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم"، انجمن علمی کودکان استثنایی ایران و دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران به اتفاق مرکز پژوهش و درمان اتیسم در قالب همایش اتیسم با عنوان "من شنیده نمی شوم" میزبان بیش از 300 نفر از والدین کودکان اتیسم و متخصصانی چون جناب دکتر افروز، سرکار خانم گلابی، دکتر صمدی، دکتر نجمی، دکتر نوع پرست، دکتر میرزا خانی و نمایندگانی از وزارت بهداشت و بهزیستی بود.

در این همایش خانم گلابی به اهمیت اتحاد خانواده اتیسم ایران و پرهیز از تفرقه و چند شاخگی بین متخصصین حوزه اتیسم اشاره کردند.

در ادامه دکتر افروز نیز بر بازنگری بر روابط صمیمانه و همدلی در روابط زوجین و تاثیر آن بر فرزندان خانواده های اتیسم تاکید کردند.

در این همایش دکتر نوع پرست، نماینده سازمان بهزیستی نیز خبر از اختصاص بودجه برای ورزش کودکان استثنایی و تشکیل کمیته ورزشی در هر استان دادند و در مورد طرح بیمه خدمات درمانی برای افراد مبتلا به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری کمپینی بیمه اتیسمی ها

پیگیری کمپینی بیمه اتیسمی ها