مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مهر 1394 ساعت 09:402015-10-11دانش

ارزان ترین و گران ترین دانشگاه های جهان


هزینه تحصیل در امارات متحده عربی همتراز کشور کانادا است و هر دانشجو برای ادامه تحصیل در هریک از این دو کشور سالانه رقمی برابر 18 هزار پوند می پردازد.

- بنیانگذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، استرالیا و انگلستان را از گران ترین کشورها به لحاظ هزینه های تحصیل دانست و گفت: هزینه تحصیل در امارات متحده عربی همتراز کشور کانادا است و هر دانشجو برای ادامه تحصیل در هریک از این دو کشور سالانه رقمی برابر 18 هزار پوند می پردازد.

دکتر مهراد در گفت وگو با ایسنا تحصیل دانشجویان در کشورهای خارجی را یک پدیده متداول دانست و افزود: ولی از سوی دیگر هزینه های تحصیل مساله ای است که بسیاری از دانشجویان در انتخاب کشور محل تحصیل خود به آن توجه می کنند.

وی به هزینه های تحصیل در کشورهای مختلف اشاره کرد و یادآور شد: در اروپای غربی، انگلستان یکی از گران ترین کشورها برای تحصیلات دانشگاهی است.

شهریه دانشگاه ها در این کشور بالا و هزینه های زندگی نیز رو به افزایش است.

مهراد یادآور شد: تحصیل در انگلستان مستلزم آن است که دانشجویان سالانه رقمی در حدود 21 هزار پوند به دانشگاه محل تحصیل خود بپردازند.

بنیانگذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، ارزان ترین کشورها برای ادامه تحصیل را شامل کشورهای کنیا، بنگلادش، آرژانتین، نروژ و لهستان دانست و اضافه کرد: ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزان ترین و گران ترین دانشگاه های جهان

ارزان ترین و گران ترین دانشگاه های جهان