مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مهر 1394 ساعت 13:112015-10-11سياسي

فارس گزارش می دهد آقای قالیباف؛ بوستان ولایت اهر همچنان ناتمام است+تصاویر


احداث بوستان ولایت به مساحت 14 هکتار در اهر تعهد شهرداری تهران بعد از زلزله سال 91 ارسباران بود که شهرداری تهران در سفر اخیر خود به منطقه اعلام کرد که این پروژه به اتمام رسیده و تجهیز شده اما متاسفانه مثل اینکه به وی اطلاعات غلط رسانده اند.

- " از اهر، محمدباقر قالیباف شهردار تهران 15 مهر ماه جاری مهمان ورزقانی ها بود تا به تعهد شهرداری تهران مبنی بر بازسازی و ساخت مسجد جامع ورزقان که بعد از زلزله تخریب شده بود عمل کند.

شهردار تهران در ورزقان با اشاره به انجام پروژه های مختلف در سه شهرستان زلزله زده اهر، هریس و ورزقان گفت: احداث بوستان ولایت به مساحت 14 هکتار، مصلی و مسجد جامع حضرت ولی عصر (عج) و همچنین تأمین تجهیزات چندین بوستان از جمله اقدامات مدیریت شهری در این سه شهرستان محسوب می شود.

شهردار تهران اعلام کردند عملیات تجهیز و مبلمان پارک ولایت به اتمام رسیده ، اما این پروژه بر اساس بازدید میدانی و تصاویر ارسالی که گویای این مطلب است همچنان نیمه کاره مانده است.

اما با توجه به خصوصیات اخلاقی که از آقای قالیباف شهردار تهران سراغ تهران اطلاعات غلط به وی داده اند.

براساس این گزارش، همزمان با زلزله ارسباران در سال 91 شهرداری و شورای شهر تهران علاوه بر کمک های ارسالی به مناطق زلزله زده، همزمان تفاهم نامه ای را نیز برای کمک ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد آقای قالیباف؛ بوستان ولایت اهر همچنان ناتمام است+تصاویر

فارس گزارش می دهد آقای قالیباف؛ بوستان ولایت اهر همچنان ناتمام است+تصاویر