مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مهر 1394 ساعت 10:462015-10-12ورزشي

برگزاری جشن روزجهانی کودک ویژه 200 کودک معلول شیرازی


رییس هیئت ورزش های همگانی شیراز از برگزاری جشن روزجهانی کودک ویژه 200 کودک معلول شیرازی خبرداد و گفت: در این مراسم برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی ویژه کودکان معلول برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، هادی شه دوست صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مراسم ساعت 16:30 سه شنبه 21 مهرماه توسط کمیته بازی ها و ورزش کودکان هیئت ورزش های همگانی استان فارس با همکاری هیئت ورزش های همگانی شهرستان شیراز در محل خیریه نرجس شیراز برگزار می شود.

وی افزود: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و تجلیل از کودکان همراه با برگزاری جشن در محیط آزاد در حضور مسئولان و نیک اندیشان از برنامه هایی است که در این مراسم پیش بینی شده است.

رییس هیت ورزش های همگانی شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: توجه به رفع نیازهای کودکان معلول جسمی و حرکتی اولویت و موضوع مهمی است که در برنامه کمیته بازی ها و ورزش کودکان این هیئت قرار گرفته است.

شه دوست با اشاره به فعالیت های موسسه نگهداری و توانبخشی کودکان معلول و جسمی نرجس شیراز افزود: این موسسه به صورت مردمی با کمک نیکوکاران به خصوص هموطنان نوع دوست اداره می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز بیش از 200 نفر معلول ذهنی در این مرکز نگهداری می شوند و به صورت شبانه روزی از آنان مراقبت می شود خاطرنشان کرد: نیازهای غذایی، بهداشتی، پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن روزجهانی کودک ویژه 200 کودک معلول شیرازی

برگزاری جشن روزجهانی کودک ویژه 200 کودک معلول شیرازی