مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مهر 1394 ساعت 11:362015-10-12ورزشي

بدفهمی مسائل فقهی از موانع پیشبرد حقوق زنان است


رییس بنیاد فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه زنان مسلمان انقلابی ایران هرگز از سیاست های دیکته شده غرب پیروی نخواهند کرد، گفت: بدفهمی مسائل فقهی از موانع پیشبرد حقوق زنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رسانه های خبرگزاری تسنیم"، زهرا عباسی در گفت وگو با فارس در مورد اصلاح قانون خروج زنان از کشور با اجازه همسر، گفت: اعتراض به قانون خروج زنان از کشور با اجازه همسر، ادامه استراتژی اصلاحات با الگوگیری از غرب است و دستاورد آن استفاده ابزاری از زنان برای پیشبرد اهداف سیاسی در داخل و خارج است.

وی ادامه داد: به بیان دیگر ساده اندیشی و بدفهمی مسائل فقهی و حقوقی از موانع پیشبرد حقوق زنان است و بنابراین باید از استفاده از نظرات تخصصی فقها و مراجع بهره برد.

رییس بنیاد فرهنگی اجتماعی زنان اظهار داشت: زنان مسلمان انقلابی ایران هرگز از سیاست های دیکته شده غرب پیروی نخواهند کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در اظهاراتی بر لزوم اصلاح ماده 15 قانون گذرنامه مبنی بر خروج زنان از کشور بدون اجازه همسر تأکید کرده بود.

وی گفته بود: بنده مطرح کردم که شاید بتوان برای خانمی که می خواهد در کنفرانس های بین المللی یا علمی و ورزشی به خارج از کشور سفر کند نیز بتوانیم تبصره هایی به این قانون اضافه کنیم و منظور بنده این نبود که تمام زنان بتوانند بدون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدفهمی مسائل فقهی از موانع پیشبرد حقوق زنان است

بدفهمی مسائل فقهی از موانع پیشبرد حقوق زنان است