مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مهر 1394 ساعت 12:112015-10-12اقتصادي

معاون جهادکشاورزی اردبیل خبر داد آغاز ذخیره سازی میوه شب عید در اردبیل


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل گفت: با آغاز ذخیره سازی میوه شب عید از مرغوب ترین رقم تولید شده در استان در ایام پایانی سال مشکلی در عرضه میوه نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، اصغر پرتوی در جلسه هماهنگی کمیته تولید و نگهداری تولید و ذخیره سازی میوه در اردبیل اظهار کرد: ما تلاش می کنیم تا از مرغوب ترین نوع سیب تولید شده در سطح استان به ویژه از شهرستان مشگین شهر ذخیره سازی را برای ایام پایانی سال و عرضه آن برای کنترل قیمت بازار انجام دهیم.

وی افزود: با توجه به سیاست های حمایتی دولت و در اجرای برنامه تنظیم بازار میوه پایانی سال جاری و ساماندهی خرید و ذخیره سازی و توزیع میوه روزهای پایانی سال و روزهای ابتدایی سال 95 با اولویت استفاده از تشکل های ذی ربط و مباشرین بخش خصوصی در استان اردبیل با تشکیل کارگروه تنظیم بازار با مسئولین سازمان جهادکشاورزی و دبیری تعاون روستایی استان نسبت به خرید 1200 تن پرتغال و 500 تن سیب قرمز جهت ذخیره سازی اقدام خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل ادامه داد: به زودی تیمی متشکل از مدیر تنظیم بازار و تعاون روستایی و معاونت تولیدات گیاهی برای بازدید از باغات استان مازندران و شهرستانهای مشگین شهر و خلخال به منظور اطمینان از با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون جهادکشاورزی اردبیل خبر داد آغاز ذخیره سازی میوه شب عید در اردبیل

معاون جهادکشاورزی اردبیل خبر داد آغاز ذخیره سازی میوه شب عید در اردبیل