مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 14:412015-10-13سياسي

عضو شورای شهر تاکید کرد نقش سازمان های مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نقش و تاثیرگذاری سازمان های مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: هر زمان که کارها را به مردم و سازمان های غیر دولتی واگذار کرده، - "، الهه راستگو در یکصد و نود و چهارمین شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش از سوی محمد باقر قالیباف شهردار تهران درباره طرح انضباط شهری و اقدامات مدیریت شهری در محله هرندی، اظهارداشت: ابتدا از شهردار تهران به سبب توجه به اینگونه مسائل سپاسگزار هستیم.

وی تاکید کرد: بنده حدود 34 سال پیس و زمانی که کار خود را در آموزش و پرورش آغاز کردم در مدارس محله هرندی و مناطق 12 حضور پیدا کرده و آن زمان چیزهایی را می دیدم که برایم سخت و دشوار بود.

راستگو بیان داشت: خانواده های اصیل و قدیمی در منطقه 12 و به ویژه محله هرندی زندگی می کردند و در همان زمان نیز بسیاری از بچه هایی که در آن منطقه بودند که به دلیل فوت سرپرست با مشکلات مالی زیادی مواجه شده که در واقع این محله از سال های قبل با مشکلات روبرو بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران معضل بیکاری، نداشتن اشتغال مناسب و عدم ازدواج جوانان را از جمله مسائلی دانست که در افزایش و گرایش جوانان به سمت اعتیاد موثر است و گفت: در مناطق دیگر از جمله مناطق 2 و 17 با مشکلات این چنینی روبرو هستیم و در واقع مشکلات اجتماعی در هم تنیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر تاکید کرد نقش سازمان های مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی

عضو شورای شهر تاکید کرد نقش سازمان های مردم نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی