مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 مهر 1394 ساعت 15:162015-10-13سياسي

پساتوافق و الگوی نفوذ دشمن در جمهوری اسلامی


جمهوری اسلامی همواره تهدید جدی علیه منافع ایالات متحده و یک الگوی هویتی و ارزشی معارض با نظام لیبرال دموکراسی بشمار آمده است.

- گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - عبدالله مرادی، "جمهوری اسلامی همواره تهدید جدی علیه منافع ایالات متحده و یک الگوی هویتی و ارزشی معارض با نظام لیبرال دموکراسی بشمار آمده است.

لذا همواره سیاست مهار و مدیریت ایران با چشم انداز حداکثری تغییر نظام در دستور کار آمریکا قرار داشته که البته در مقاطعی با رویکرد سخت نظامی و در مقاطعی مانند فتنه 88 با استفاده از الگوی براندازی نرم پیگیری شده است.

بر همین اساس نباید انتظار داشت که پس از توافق هسته ای، ایالات متحده به روند دشمنی و سیاست های مبتنی بر مهار، تغییر رفتار و براندازی نظام جمهوری اسلامی خاتمه دهد.

بلکه بعکس شواهد نشان می دهد که؛ نظام سلطه مترصد فرصتی است تا از فضای سیاسی و اقتصادی ناشی از برجام حداکثر استفاده را نموده و طراحی های خود را بر علیه جمهوری اسلامی ایران تعمیق ببخشد.

درست به همین دلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به نیت شوم دشمنان سلطه گر برای بازگشت و نفوذ در ایران اسلامی فرمودند: نقشه ی دوم دشمن نفوذ است.

نیت آن ها این بود که از این مذاکرات و از این توافق، وسیله ای پیدا کنند برای نفوذ در داخل کشور.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پساتوافق و الگوی نفوذ دشمن در جمهوری اسلامی

پساتوافق و الگوی نفوذ دشمن در جمهوری اسلامی