مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 15:112015-10-14سياسي

علما ابعاد جنایات آل سعود را برای مردم تبیین کنند


فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه نیت پلید و اهداف شوم استکبار جهانی امری روشن است و نیازی به اثبات ندارد، گفت: همه باید بیدار باشیم بی تردید هدف غایی تئاتر های خونین دشمن در منطقه ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید محمد رضا حسینی در نشست هم اندیشی ائمه جماعات، هیأت امناء و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان که در محل سپاه ناحیه دامغان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن به درستی دریافته است که انقلاب اسلامی ملت های آزاده را بیدار نموده و جان تازه ای در کالبد جبهه مقاومت دمیده است.

وی با بیان اینکه هدف غایی و نهایی دشمنان از توطئه ها و خونریزی های فراوان در منطقه نابودی جمهوری اسلامی ایران و خاموشی این شعله فروزنده است، افزود: آنها به این مهم رسیده اند که منشأ بیداری اسلامی و موج استکبار ستیزی انقلاب ملت مسلمان ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با تأکید بر دشمنی استکبار جهانی با اصل اسلام و بهانه جویی برای کشتار مسلمانان حقیقی در جای جای جهان، تصریح کرد: همه نقشه ها و برنامه ها و درگیری های آریکایی، اسراییلی و وهابی در سوریه، عراق، یمن و دیگر خاکریز های جبهه مقاومت، تئاتر های خونین دشمن برای رسیدن به هدف اصلی یعنی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علما ابعاد جنایات آل سعود را برای مردم تبیین کنند

علما ابعاد جنایات آل سعود را برای مردم تبیین کنند