مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 مهر 1394 ساعت 19:252015-10-14فناوري

توسعه مخابرات کشور؛ نیازمند 72 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری


هم اکنون توسعه مخابرات کشور نیازمند 72 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، اسدالله دهناد امروز در آغازپانزدهمین همایش اتحادیه انجمن های اسلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در پنج سال گذشته 110 هزار میلیارد ریال در بخش تلفن همراه، ثابت و دیتا در کشور سرمایه گذاری شده اما همچنان این بخش نیازمند سرمایه گذاری بیشتری است.

او با اشاره به اینکه تعرفه های تلفن ثابت کشور در گذشت 12 سال اخیر تغییری نکرده است، گفت: شرکت مخابرات با مدیریت بهینه خود، 200 هزار میلیارد ریال در این مدت به دولت پرداخت کرده است.

سرپرست شرکت مخابرات با اشاره به افزایش تعداد مشترکان تلفن همراه در 5 سال گذشته افزود: در این مدت تعداد مشترکان تلفن همراه از 35 میلیون به 64 میلیون مشترک رسیده است.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران هم در این همایش گفت: هم اکنون سه اپراتور اصلی تلفن همراه با بیش از 100 میلیون شماره با 5 هزار نفر اداره می شود اما در بخش تلفن ثابت این امکان وجود ندارد و حداقل کارمند مورد نیاز برای اداره این بخش در کشور 60 هزار نفر است.

داوود زارعیان افزود: موضوع سرطانزا بودن آنتن های تلفن همراه یک شایعه است و علت مشکل آنتن دهی در برخی از نقاط کور، همکاری نکردن در نصب این آنتن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مخابرات کشور؛ نیازمند 72 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری

توسعه مخابرات کشور؛ نیازمند 72 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری