مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مهر 1394 ساعت 09:462015-10-15سياسي

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کرمان: آل سعود باید رد صلاحیت شود


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: آل سعود باید در جایگاه های بین المللی محکوم و ردصلاحیت شود، زیرا توان خدمت به زائران خانه خدا را ندارد.

- " از کرمان، حجت الاسلام مجید سجادی صبح امروز در نشست شورای اداری جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: مسیر علمی و فکری را باید در کشور طی کرد.

وی بیان داشت: مدعیان علم امروز علم را به عنوان خنجر به کار گرفته اند و مسیر علمی را با انحرافات علمی از اصل مسیر خارج کرده اند و ما باید بتوانیم مسیر علمی را در جایگاه واقعی خودش قرار دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به آیات و روایات عنوان کرد: علم آن نوری است که خدا در دل هر کسی قرار می دهد که بخواهد.

سجادی ابراز داشت: ایران با استقلال فکری از نظر جایگاه علمی در دنیا سرآمد شده است و می توانیم در زمینه های مختلف حرف اول را بزنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جایگاه عاشورای امام حسین (ع) را باید از نگاه های مختلف دید، افزود: سیدالشهدا (ع) فرمودند می خواهم، سیره جدم پیامبر اکرم (ص) و پدرم امیرالمومنین (ع) را احیا کنم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمان همچنین از فاجعه منا سخن به میان آورد و تاکید کرد: فاجعه منا به معنای واقعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کرمان: آل سعود باید رد صلاحیت شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کرمان: آل سعود باید رد صلاحیت شود