مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مهر 1394 ساعت 10:312015-10-18ورزشي

سرمربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان: برای کسب امتیاز به ساری می رویم


سرمربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان گفت: کسب امتیاز در خانه حریف برد محسوب می شود و برای جبران دو شکست قبل برنامه های خوبی برای موفقیت در ساری داریم.

- منوچهر بیگم جانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال به لحاظ سنگینی و حساسیت موجود در رقابت تیم ها، سختی های خاص خود را دارد.

وی افزود: حضور 40 تیم در یک دوره مسابقات و صعود تنها 30 تیم از این تعداد شرایط دشواری را برای تیم های حاضر به وجود خواهد آورد.

سرمربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان با بیان اینکه دیر بسته شدن تیم الوند یکی از عوامل ناهماهنگی در دو بازی ابتدایی لیگ بوده خاطرنشان کرد: سعی داشتیم اسکلت اصلی تیم در سال گذشته حفظ شود که در این راستا 60 درصد موفق شدیم اما دیربسته شدن و شروع تمرینات به ما ضربه زده است.

وی ادامه داد: الوند در چند سال حضورش در فوتبال ایران ثابت کرده تیم هجومی و بابرنامه ای است و ما هم از این قابلیت به خوبی استفاده کردیم اما باید به مرور به شرایط مطلوب و آرمانی که مد نظر داریم برسیم.

بیگم جانی با اشاره به اینکه در مسابقات لیگی تیم ها از هفته های سوم به شرایط مطلوب می رسند و می توان به ترکیب اصلی و دلخواه رسید تصریح کرد: ما تنها 40 روز در کنار هم تمرین کردیم به علاوه اینکه سه بازیکن اصلی ما بعد از نقل و انتقالات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان: برای کسب امتیاز به ساری می رویم

سرمربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان: برای کسب امتیاز به ساری می رویم