مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مهر 1394 ساعت 14:012015-10-18سياسي

هیئت های مذهبی از ایجاد آلودگی صوتی خودداری کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: رعایت حقوق شهروندی بر هرمسلمانی واجب است و هیئت های مذهبی از ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از یاسوج، حجت الاسلام سید جعفر مرتضوی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی مسئولان هیئت های مذهبی ویژه ماه محرم،ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)،اظهار داشت: محزون و سیاه پوش شدن در ایام محرم عبادت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای امام حسین(ع) و امام علی (ع) پروردگار عالم به خون خواهی برخواست و این امر نشانه عظمت آن امامان همام است.

وی بابیان اینکه فلسفه وجودی هیئت های مذهبی احیا و اجرای امر به معروف و نهی از منکر است،عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه عمومی هر مسلمان است و بر او واجب است.

مرتضوی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع)،ابراز کرد: " کامل ترین نوع امر به معروف این است که فردی هم قلبی و هم زبانی به این فریضه عمل کند و با تمام وجود نسبت به آن اقدام کند.

وی افزود: برخی افراد هم در برابر رفتار ناشایست و ضداخلاقی ناراحت می شوند ولی به زبان نمی آورند و بدترین افراد کسانی هستند که نه قلبی ناراحت می شوند و نه زبانی نسبت به اعمال زشت اعتراضی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی از ایجاد آلودگی صوتی خودداری کنند

هیئت های مذهبی از ایجاد آلودگی صوتی خودداری کنند