مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مهر 1394 ساعت 12:162015-10-19سياسي

رهبر معظم انقلاب بیش از 70 مرتبه خطر «نفوذ» دشمن را گوشزد کرده اند


مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: رهبر معظم انقلاب بیش از 70 مرتبه به مردم و مسئولان خطر «نفوذ» دشمن را گوشزد کرده اند.

- مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: رهبر معظم انقلاب بیش از 70 مرتبه به مردم و مسئولان خطر نفوذ دشمن را گوشزد کرده اند.

میلاد ایازی، مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه ایلام در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در ایلام،" با اشاره به کش و قوس های مذاکرات 12 ساله ایران و غرب بر سر پرونده هسته ای، گفت: این مذاکرات که طولانی ترین گفتگوی مجامع بین المللی بر سر یک موضوع واحد بود از زوایای مختلفی مانند شروع دور جدید مذاکرات در دولت اقای روحانی، از ژنو گرفته تا وین و لوزان، از اینکه با امریکا می توان مذاکره کرد یا خیر، از قدم زدن اقای ظریف با وزیر امور خارجه امریکا تا جمله زیبای هیچ گاه یک ایرانی را تهدید نکنید که تیم هسته ای ادعا دارد اقای ظریف با عصبانیت آن را خطاب به تیم مقابل گفته است؛ قابل تحلیل و بررسی است که هرکدام از این موارد دارای موافقان و مخالفانی می باشد که نمی توان از کنار مطالبات ایشان به سادگی عبور کرد.

وی به پای میز نشستن غرب به ویژه آمریکا ولو با حضور وزیر امور خارجه ای این کشور با پای شکسته برای تداوم گفتگوها را نشان از محتاج بودن ایالات متحده برای ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر معظم انقلاب بیش از 70 مرتبه خطر «نفوذ» دشمن را گوشزد کرده اند

رهبر معظم انقلاب بیش از 70 مرتبه خطر «نفوذ» دشمن را گوشزد کرده اند