مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مهر 1394 ساعت 13:412015-10-19سياسي

نباید در مسیر اجرایی برجام خوش خیال بود


رییس مجلس با بیان اینکه کشور با چشم باز مسیر مذاکرات هسته ای را انتخاب کرد و اصلا تصمیم لحظه ای نبود، گفت: نباید در مسیر اجرای برجام با خوش خیالی گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) طی سخنانی در همایش اقتصاد مقاومتی که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: مهم ترین مسئله ای که باید مدنظر قرار دهیم تغییر رویکرد در اقتصاد کشور است و باید آن را مجدانه پیگیری کنیم، برخی از ابعاد و مولفه های تغییر رویکرد مشخص است و پایه این تغییر رویکرد باید بر اداره کشور و عقلانیت استوار باشد.

وی افزود: انتظام بخشی به زندگی فردی و اجتماعی بر پایه عقلانیت است، ما از ظرفیت های عقلانی جامعه باید بهترین استفاده را کنیم و در این حوزه لازم است به متخصصین جامعه رجوع کنیم.

رییس مجلس تاکید کرد: ما یک مصاف 12 ساله ای را در حوزه هسته ای پشت سر گذاشتیم که نفس گیر بود و مشکلاتی در این مسیر وجود داشت اما در سه سال اخیر مذاکرات تنگاتنگی برای حل و فصل موضوع هسته ای انجام شد.

لاریجانی گفت: برخی تصور می کنند تصمیم گیری درباره پرونده هسته ا ی کشور لحظه ای بوده است، در حالی که بیشترین وقت مسئولان طی این سال ها صرف موضوع هسته آی شده و شورای هسته ای نیز تاکنون بیش از 20 جلسه برگزار کرده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید در مسیر اجرایی برجام خوش خیال بود

نباید در مسیر اجرایی برجام خوش خیال بود