مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مهر 1394 ساعت 16:262015-10-19ورزشي

جلالی در غیاب هواداران به مصاف تراکتور می رود


تیم های تراکتورسازی و سایپا، درحالی به مصاف یکدیگر می روند که، هواداران تراکتورسازی، از حضور در این دیدار محروم هستند و سرمربی سابق تراکتورسازی، - در غیاب آنان به استادیوم یادگار امام باز می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، موسوم به جام خلیج فارس، سه شنبه و با برگزاری 3 دیدار در شهرهای مختلف آغاز می شود، که در یکی از این دیدارها، تیم تراکتورسازی در خانه، از تیم سایپای البرز پذیرایی می کند.

­استادیومی خالی از تماشاگر میزبان سایپا استادیوم یادگار امام تبریز در حالی از ساعت 16 میزبان آخرین دیدار روز نخست هفته نهم رقابت های لیگ برتر است که از چشیدن طعم حضور هواداران تیم تراکتورسازی، محروم است.

­ تیم تراکتورسازی، که چندی پیش به دلیل تخلف هوادارانش در دیدار مقابل پرسپولیس، به انجام یک بازی بدون تماشاگر خانگی محروم شده بود، در این دیدار قرار است بدون در اختیار داشتن حمایت هواداران، به دیدار سایپا برود.

­تراکتور بالاخره طعم برد را چشید تراکتورسازان دیار آذربایجان که چند روز پیش، و پس از هفته ها ناکامی، بالاخره طعم پیروزی را چشیده و موفق شدند، به دومین برد خود در 8 دیدار گذشته دست یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلالی در غیاب هواداران به مصاف تراکتور می رود

جلالی در غیاب هواداران به مصاف تراکتور می رود