مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 مهر 1394 ساعت 18:362015-10-19بين الملل

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان


کشته شدن سرکرده گروه خراسان، کشته و زخمی شدن 30 تن در فاریاب، کشف و ضبط بیش از 320 کیلوگرم مواد مخدر در افغانستان، رهایی 2 طفل از چنگال ربایندگان از جمله مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز (27 مهر) در افغانستان است.

- کشته شدن سرکرده گروه خراسان در سوریه وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در بیانیه ای اعلام کرد که سرکرده گروهک خراسان روز پانزدهم اکتبر در سوریه کشته شده است(جزییات بیشتر)".

کشته شدن 30 تن بر اثر انفجار در فاریاب بر اساس اعلام مقامات محلی در نتیجه انفجار یک مین جاسازی شده در فرمانداری اندخوی استان فاریاب، 5 تن کشته و 25 تن دیگر زخمی شدند(جزییات بیشتر").

کشف و ضبط بیش از 320 کیلوگرم مواد مخدر در افغانستان فرماندهان پلیس مبارزه با مواد مخدر بیش از 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند(جزییات بیشتر").

رهایی 2 طفل از چنگال ربایندگان در نیمروز پلیس استان نیمروز، 2 طفلی را که از 2 هفته پیش در چنگال ربایندگان بودند را طی عملیاتی نجات داده و ربایندگان را بازداشت کردند(جزییات بیشتر").

کشته و زخمی شدن 196 شبه نظامی در عملیات پاکسازی نیروهای امنیتی در 24 ساعت گذشته در عملیات نیروهای دولتی در 24 ساعت گذشته در شماری از استان های افغانستان 90 شبه نظامی کشته و 106 تن زخمی شدند(جزییات بیشتر").


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان